Sabtu, 11 Juni 2011

ερμηνεία του "μονοθεϊσμού" και "δόγμα" (δεν υπάρχει θεός, αλλά μόνο ο Θεός)

Λόγο του Αλλάχ, το Exalted:
«... Η πραγματική τιμωρία του Κυρίου σου είναι κάτι που (πρέπει) να φοβούνται." (Al-Isra »: 57)

"Και (θυμηθείτε), όταν ο Αβραάμ είπε στον πατέρα του και τους ανθρώπους του, Ιδού, εγώ είμαι ο ίδιος απελευθερώνοντας από όλα αυτά που λατρεύουν, εκτός από τον Αλλάχ και μόνο είναι ο Θεός που με δημιούργησε, γιατί μόνο αυτός θα μου πει (σχετικά με την πορεία της δικαιοσύνης)." (Az-Zukhruf: 26-27)

«Κάνουν οι άνθρωποι ευσεβείς και μοναχοί τους, όπως οι θεοί, εκτός από τον Αλλάχ, και (που αποθεώνουν και) ο γιος Μεσσίας της Μαρίας, όταν δεν ήταν τίποτα, αλλά διέταξε να λατρεύουν τον Ένα θεούς, όχι οι θεοί της αλήθειας, εκτός από Αυτός. Δόξα στο Θεό από τους αποφύγουμε. " (Σε-Tauba: 31)

"Και στους άνδρες υπάρχουν εκείνοι που λατρεύουν εκτός από τους αντιπάλους του Θεού, δηλαδή με την αγάπη που αγαπούν τον Θεό." Όσο για εκείνους που πιστεύουν πολύ, πολύ αγάπη του Θεού ... " (Al-Baqarah: 165)

Αφηγημένο στο Sahih (μουσουλμανική), ότι alaihi wa Sallam το sallallaahu Προφήτης », δήλωσε τα εξής:
"Εκείνοι που λένε Laa ilaha Ίλα Αλλάχ (δεν υπάρχει Θεός από τον Αλλάχ μόνο του) και να αρνηθεί Θεός από τον Αλλάχ, δεν είναι σωστό θησαυρού και του αίματος, υπολογίστηκε (αμαρτία ή ανταμοιβή) εξαρτάται από τον Θεό».

Το περιεχόμενο σε αυτό το άρθρο:

Στίχος στην σούρα Al-Isra ». Περιγράφονται στην παράγραφο αυτή είναι η διάψευση των ειδωλολατρών που καλεί (ζητώντας) με αυτά ευσεβείς. Έτσι, η παράγραφος αυτή περιέχει κάτι η εξήγηση ότι οι ενέργειές τους ήταν αποφύγουμε Ακμπάρ.

Στίχος στην σούρα Bara'ah (At-Tauba). Περιγράφονται στην παράγραφο αυτή είναι ότι οι άνθρωποι του βιβλίου έχει κάνει τον ευσεβή λαό και μοναχοί τους, όπως οι θεοί, εκτός από τον Αλλάχ, και εξήγησε ότι δεν είναι τίποτα, αλλά μόνο διέταξε να λατρεύουν τον Ένα Θεό που λατρεύεται. Αν και ερμηνεία του στίχου, η οποία είναι σαφής και δεν είναι πλέον επίμαχα, που είναι σύμφωνα με ευσεβείς ανθρώπους και τους μοναχούς στις δράσεις τους είναι αντίθετη προς το νόμο του Θεού, και τους Ανθρώπους του Βιβλίου, δεν σημαίνει ότι λατρεύουν.
Μπορεί να συναχθεί το συμπέρασμα ότι η ερμηνεία της "Tawheed" και η θρησκεία "Laa ilaha Ίλα Αλλάχ» (δεν υπάρχει Θεός από τον Αλλάχ μόνο), και συγκεκριμένα: ο καθαρισμός της υπακοής στο Θεό, για να δικαιολογήσει αυτό που ο Αλλάχ έκανε νόμιμο και απαγορεύουν τι τον απαγορευμένο.

Τα λόγια του Αλ-Χαλίλ Ιμπραήμ, στον οποίο να είναι η ειρήνη σε εκείνους που δυσπιστώ: «Έχω ξεφύγει από αυτό που λατρεύουν, εκτός από τον Αλλάχ είναι ο μόνος Θεός που μου έχει δημιουργηθεί ..."
Εδώ αποκλείει τον Θεό των θεών. απελευθέρωση Self (όλων των ψεύτικων θεών) και φόρος τιμής (με τους θεούς της αλήθειας, δηλαδή ο Θεός) είναι η αληθινή ερμηνεία της θρησκείας "Laa ilaha Ίλα Αλλάχ." (Δεν υπάρχει άλλος Θεός από τον Αλλάχ μόνο)
Είπε: "Και ο Αβραάμ έκανε την φράση ότι η ποινή της αιώνιας ενότητας στους απογόνους, έτσι ώστε να επανέλθουμε (στην οδό της δικαιοσύνης)." (Az-Zukhruf: 28)

Al-Baqarah στίχος σε σχέση με τους άπιστους, ο οποίος λέγεται από τον Θεό του Κορανίου: «. Και δεν πρόκειται να βγούμε από την κόλαση"
Αναφέρεται στο στίχο που λατρεύουν εκτός από τον Αλλάχ αντιπάλους, με την αγάπη που αγαπούν τον Θεό. Αυτό δείχνει ότι έχουν μια μεγάλη αγάπη για τον Θεό, αλλά η αγάπη τους δεν ήταν ακόμη σε θέση να τις ενσωματώσει στην Ισλάμ.
Από το στίχο στην σούρα Al-Baqarah μπορεί να συναχθεί το συμπέρασμα ότι η ερμηνεία του «μονοθεϊσμού» και το θρήσκευμα "Laa Illa ilaha Αλλάχ", δηλαδή: τον καθαρισμό της αγάπης του Θεού συνοδεύεται από ένα αίσθημα κατωτερότητας και την υποτέλεια σ 'Αυτόν.
Και τι γίνεται με τους ανθρώπους που αγαπούν οι θεοί είναι μεγαλύτερη από την αγάπη του Θεού; Τότε, τι γίνεται με τους ανθρώπους που μόνο αγάπη Θεός από τον Αλλάχ και δεν εξαρτάται από την αγάπη του Θεού;


Λόγο του alaihi Sallam wa το sallallaahu Προφήτη »:« Όποιος πει Laa ilaha Ίλα Αλλάχ (δεν υπάρχει Θεός από τον Αλλάχ μόνο του) και να αρνηθεί Θεός από τον Αλλάχ, αυτό δεν είναι σωστό θησαυρού και του αίματος, ενώ η αναγνώριση (υπολογισμό αμαρτία ή ανταμοιβή) εξαρτάται από τον Θεό "
Αυτά είναι από τις πιο σημαντικό πράγμα που εξηγεί την έννοια της «Laa ilaha Ίλα Αλλάχ» (δεν υπάρχει Θεός από τον Αλλάχ μόνο). Για αυτό που έκανε alaihi Sallam το sallallaahu προφήτη »wa ως προστάτης του αίματος και ο θησαυρός δεν είναι μόνο προφέρει τη φράση« Laa ilaha Ίλα Αλλάχ »ήταν, ούτε να κατανοήσει την έννοια και τις λέξεις, ούτε να παραδεχθούν την αλήθεια των λέξεων αυτών, ούτε καν δεν είχε ζητήσει, εκτός από την μόνο ο Θεός, ο οποίος δεν έχει σύντροφο για Εκείνον. Ωστόσο, δεν είναι απαγορευμένη και να προστατεύεται ο θησαυρός και το αίμα της έως ότου προστεθεί στην προφορά της φράσης "Laa ilaha Ίλα Αλλάχ" ήταν η άρνηση όλων των θεών εκτός από τον Αλλάχ. Αν είναι ακόμη σε αμφιβολία ή αβέβαιη, δεν έχουμε ακόμα απαγορευμένη και των προστατευόμενων θησαυρό και το αίμα.

Πραγματικά μεγάλη και πολύ σημαντική ερμηνεία "Tawheed" και το θρήσκευμα "Laa ilaha Ίλα Αλλάχ" που περιέχονται στο παρόν hadith, έχει υποβάλει μια πολύ σαφή περιγραφή και ένα πολύ πειστικό επιχείρημα που προβάλλεται για τους ανθρώπους που αντιτίθενται.

Απόσπασμα από το βιβλίο: "Βιβλίο του μονοθεϊσμού» από Shaykh ibn Muhammad Abdul Wahhab.
Εκδότης: Κοινό Γραφείο Da'wah και Ισλαμικής Καθοδήγησης, Ριάντ στο 1418 Η.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar